søndag, januar 17, 2010

Save Saab


De som ikke har eid Saab synes vel dette er litt tullete... og det er det kanskje... men rundt omkring i verden i dag har det vært "Save Saab" markeringer - klikk her og klikk her (der også vårt treff er med) for å se og lese mer om det... og vi var en liten gjeng entusiaster som møttes utenfor Sør Arena i dag søndag 17/1-2010.

Etter samlingen på Sør Arena kjørte vi gjennom Kristiansands gater...

Da jeg var liten hadde pappa mange ulike Saaber, så sånn sett har jeg vokst opp med bilen. Forrige bil vi eide var en Saab 95 sedan, 1998 modell - fin bil og god å kjøre, men når vi skulle ha barn ble den ikke så praktisk med tanke på barnevogn... at vi landet på en Saab 93 stv var nesten litt tilfeldig, men har blitt veldig glad i den - både designet og hvordan den fungerer som bil...
Min bakgrunn for å bli med på "Save Saab" er vel at jeg synes det er ganske tåpelig at en så god bil som dette ikke skal produseres mer... Har også irritert meg over at det ikke lages biler i Norge... dette hadde jo vært en gylden mulighet for Norge til å få seg et bilmerke :)
Ikke meningen å være sutrete, men synes bare det er kjedelig når noe bra ikke skal ha livets rett.

Noen flere bilder fra Sør Arena HER.

Ingen kommentarer: