onsdag, januar 27, 2010

SAAB saved! :)

Tror ikke jeg skal ta på meg skylden for dette utfallet (he he) - men jeg gjorde da mitt :)

Et lite bilde her fra "Save Saab" aksjonen i Kristiansand

Må innrømme at det har vært mange "kanskje Saab er reddet nå?" oppslag i aviser/nettaviser - men DENNE nye avtalen mellom Spyker Cars og GM virker jo ikke helt usannsynlig.
Trodde kanskje Bård Eker hadde en lignende avtale med GM, og at den gikk i vasken - men får vel håpe og tro at denne avtalen ikke går i vasken.
Så Spyker sjefen på TV, og han mente at produksjonen måtte opp fra ca 30 000 produserte Saab per år til omlag 100 000 Saab per år - tror ikke folk i Trollhättan er spesielt lei seg for den nyheten... så gjenstår det å se om de klarer å selge 100 000 Saab per år - det vil jo framtiden vise.
Min erfaring med Saab er at de lager gode biler, og at de er mye bedre enn mange andre biler på markedet.

Ingen kommentarer: